Vadító az Opel Insignia GSi kombi
Takarékos, sportos és tágas is egyben? Az Opel zászlóshajója most még erélyesebb és büszkén viseli újra a GSi jelzést
Az Opel a nyár közepén mutatta be az új Insignia GSi szedánt, amely az OPC-s elődhöz képest 160 kilogrammot fogyott. Most itt a GSi kombi változata is, amely a Franfurti Autószalonon debütál majd Opel Insignia GSi Sports Tourer néven.
A sportkombi meghajtásáról egy 2 literes négyhengeres biturbós dízelmotor gondoskodik, amely 210 lóerőt szállít 480 Nm nyomaték mellett. Ezáltal 7,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra a végsebessége pedig 231 km/h. A négykerékhajtás alapból jár a sportos modellhez, fogyasztása 7,3 liter 100 kilométerenként.
A PSA-konszern alá tartozó német márka a dízel erőforrás mellett a szedánból már ismert, 260 lóerős 400 Nm-es nyomatékú kétliteres turbós benzinessel is kínálja a kombi GSi-t. Ezzel a motorral 7,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, végsebessége 245 km/h, fogyasztása pedig 8,7 liter környékére tehető 100 kilométeren.
Alaphelyzetben 560 literes, ledöntött ülésekkel 1665 literes a kombi Insignia csomagtartója, amely 20 colos könnyűfém felniken gurul. Figyelemre méltó továbbá a Brembo fékrendszer, a Michelin Pilot Sport 4 S gumiszett, a 10 milliméteres ültetés és a verseny üzemmód. Ezekkel a változtatásokkal az Insignia GSi kombi egy jó választás lehet, bár hamarosan érkeznek a GSi-knél is acélosabb OPC Insigniák is.
Forrás:
Ajánlott cikkeink:
- A Skoda nem tervez almárkát az elektromos autóinak
- 1.180 LE-s Ariel szörnyeteg, turbinával
- A Volkswagen I.D. Buzz-t most már tényleg gyártani fogják