Olaszországban tesztelik a 8-as BMW-t!
A bajorok megkezdték a legendás 8-as második generációjának tesztelését, melyről a világpremier előtt képet és videót is közzétettek!
Tanulmányautóként a Frankfurti Autószalonon már bemutatták a BMW 8-as kupéját, amiről szerencsénkre már álca nélkül is nyilvánosságra kerültek fotók. A bajorok hivatalos forrásai most a fóliával jól lefedett példányt tárták a nyilvánosság elé, a képekből elég jól lehet következtetni a kupé lapos sziluettjére, erőteljes frontrészére, formás, magabiztosan terpesztő hátsójára.
Az előszériás modellt az olaszországi Aprilia versenypályáján hajtják, ahol nagysebességű teszteket végeznek vele, és intenzív körülmények között vizsgálják a felfüggesztés és a hajtáslánc különböző elemeit.
A Róma közelében fekvő, hozzávetőlegesen négy kilométer hosszú, meredek ívekkel és tempós ráfordítókkal tűzdelt aszfaltcsík kiváló terepet biztosít a sportautók nagysebességű teszteléséhez. A 8-as Coupé viselkedését padlógázas gyorsulásokkal, hirtelen kormánymozdulatokkal és erőteljes padlófékezésekkel vizsgálják és finomhangolják a mérnökök. A bajoroknak a maximális agilitás és a kivételes kezelhetőség a céljuk, amit a BMW-től megszokott pihentető kényelemmel párosítanának.
Klaus Föhlich, a BMW AG igazgatótanácsának technológiai kutatásáért és járműfejlesztésért felelős tagja a 8-as olaszországi tesztelését személyesen felügyeli és elmondta, hogy:
„Az igazán kemény körülmények között elvégzett tesztek eredményei remekül mutatják, hogy a lehető legjobb úton haladunk az újdonsült BMW 8-as Coupé fejlesztésében. A nagyteljesítményű modell képességei alapján nemsokára készen áll a sorozatgyártásra, és azt bizton kijelenthetem, hogy a jövőbeli ügyfelek, rajongók egy vérbeli sportkocsit kaphatnak majd!”
Érdekesség, hogy az utcai autóval párhuzamosan fejlesztik a BMW M8-as és annak versenyváltozatát is, az M8 GTE-t, mely 2018. január 27-en debütál az IMSA WeatherTech SportsCar Championship szezonnyitón, a 24 órás Daytonai futamon a BMW RLL csapat színeiben. 2017 májusában a BMW M-részlege a Nürburgringen megrendezett 24-órás megbízhatósági versenyén egyszer már harcba küldte az M8 prototípusát. Kétségkívül ez az a hely, ahol tökélyre fejleszthetik a csúcsmodell kvalitásait.
Forrás:
Ajánlott cikkeink: