Létrehozva: 2019-02-08 11:45:31

Még brutálisabb lett az új Audi TT RS

Szerző: Magyar Autókereskedőház Zrt.

Az új Audi TT RS az elődjénél dinamikusabb megjelenést kapott, amely magabiztosságot és erőt sugall


A motorháztető alatt rejlő öthengeres erőforrás 400 lóerős teljesítményre képes, ezt az öt henger összetéveszthetetlen hangja kíséri. Az új TT RS 2019. február 6-tól rendelhető, a Coupé és a Roadster változat pedig tavasszal kerül a kereskedésekbe. A Coupé alapára várhatóan 21,5 millió forint körül lesz majd, míg a Roadster 22,5 millió forintról indul majd.

2019-es Audi TT RS Roadster egy szerpentinen

"Az új TT RS abszolút legjobb formáját hozza. Edzett atléta módjára még inkább megmutatja, mennyi erő rejlik az izmos külsőben" - mondja Michael-Julius Renz, az Audi Sport GmbH ügyvezetője.

A TT RS külseje még soha nem volt ennyire vad. Teljesen új vonalakat kapott az orr és a hátsó rész is. A feketén csillogó méhsejtmintás hűtőrács alján titán quattro-felirat ékeskedik, amely tökéletes összhangban van a mattfekete kerettel. Az oldalsó légbeömlők kimondottan szélessé teszik a kasztnit. Határozottan versenyautós megjelenést kölcsönöz az autónak a sok apró részlet. A szárny élét alapkivitelben a karosszéria színére fényezték, kérésre matt alumínium, vagy csillogó fekete szín választható. Az új tervezésű küszöbprofilban az RS fényes fekete betétet kapott. A külső tükrök háza a vevő választása szerint a karosszériával megegyező színű, matt alumíniumhatású, fényes fekete, vagy karbon lehet.

2019-es Audi TT RS hátulról

Ami a hátulját illeti, az új tervezésű merev hátsó szárny azonnal megragadja az ember figyelmét, amelynek aerodinamikai haszna is van. Az RS-tipikus diffúzor felett kétoldalt függőleges designelemek húzódnak. Az RS megjelenésének a lezárását két nagy, ovális formájú kipufogóvég képezi. Az új TT RS-t nyolcféle színben tudod megrendelni, köztük az RS sajátjának számító Kyalami-zöldben, illetve újonnan megjelent impulzusnarancsban és turbókékben.

Az új modell belseje eléggé versenyautós, egyből megakadt a szemem a kormánykerék kerületén 12 óránál látható vörös jelölésen, ezen kívül például a kezelőfelület és kijelző teljes mértékben a sofőr felé fordulnak. Az érzetet tovább fokozzák a rombuszmintában steppelt alcantara szövettel bevont RS-sportülések és a fellelhető RS-feliratok. Az Audi virtual cockpit pedig külön képernyőn jeleníti meg a keréknyomást, a nyomatékot és a gyorsulást.

2019-es Audi TT RS versenyautós belseje

"A kiemelkedő teljesítmény záloga a kis súly, a végsőkig sportosra hangolt futómű és a díjnyertes öthengeres erőforrásunk. A 2.5 TFSI-motorral immár kilencedik alkalommal nyertük meg sorozatban a nagy becsben álló Év nemzetközi motorja-díjat - nyilatkozta Oliver Hoffmann, az Audi Sport GmbH műszaki vezetője.

A quattro összkerék-hajtás egy hétfokozatú S-tronic sebességváltón keresztül kapja meg az öthengeres motor erejét. A kerekenkénti nyomatékvezérlésnek köszönhetően az új RS kezelése még agilisabb és biztonságosabb.

Az Audi drive menetdinamikai rendszerének köszönhetően mindent kézben tud tartani a sofőr. Ehhez négy alapüzemmód nyújt segítséget, melyek a comfort, auto, dynamic és individual.

Az Audi infotainment rendszere is fejlett. Van benne például MMI Navigation plus, amihez MMI touch szabad szöveges keresés és természetes hangvezérlés is társul, valamint a WiFi-hotspot és Audi connect online modul is megtalálható benne.

Forrás:

Ajánlott cikkek: