Létrehozva: 2020-05-27 07:26:17

Késik az elektromos Mustang Mach-E bemutatása egyes európai országokban

Szerző: Magyar Autókereskedőház Zrt.

A koronavírus-járvány miatt 2020-ról 2021-re tették át az új modell bemutatását néhány országban.


Az eredeti tervek szerint Európában is bemutatták volna év vége felé a Ford Mustang Mach-E elektromos autót, de ezt az elképzelést keresztülhúzta a koronavírus, így sok országba – köztük valószínűleg Magyarországra is - majd csak 2021-ben érkezik meg az új modell az öreg kontinensen. Erről a márka e-mailben tájékoztatta azon európai vásárlóit, akik már leadták megrendelésüket az autóra.

„Sajnálatos módon a Covid-19 világjárvány fennakadásokat okozott az észak-amerikai gyártósorainknál, így késésekre kell számítani az Ön Ford Mustang Mach-E gépjárművének a kiszállításában. Reményeink szerint 2021 év elején fog megtörténni az autó leszállítása, de szeretnénk biztosítani Önt afelől, hogy előrendelőként prioritást élvez más vásárlókkal szemben” – szólt az emailt konkrétan a brit ügyfeleknek.

A járvány természetesen az autó hazai piacát sem hagyta értintetlenül, bár a Ford állítása szerint az Egyesült Államokban a kiszállítások rendben meg fognak történni a tervek szerint még 2020-ban, igaz, feltehetően ott is némi késéssel majd csak a negyedik negyedévben. Egy biztos, a gyártó jelenleg az utolsó simításokat végzi a típuson, ez tart tovább a vártnál a vírus miatt, ez az oka a kialakult csúszásnak.

Elektromos Ford Mustang Mach-E

A modell alapára itthon várhatóan 17 millió forint környékén lesz, amely a 258 lóerős, hátsókerék-hajtású verziót jelenti. Egyelőre a csúcsot a 337 lóerős összkerékhajtású modell képviseli, ezért körülbelül 24 millió forintot kérnek majd. A csúcsok csúcsa, a 465 lóerős GT kivitel később jön, árakat egyelőre nem tudni.

Érdekesség, hogy a hírek szerint az elektromos Ford Mustangok töltése sokkal gyorsabb lesz a vártnál: 150 kW teljesítményű villámtöltőn állítólag 10 perc alatt már 100 kilométer környéki hatótávot is felszívhatnak az autók. Ez a sebesség már nem tűnik rossznak, feltéve persze, ha a töltők kihasználtságát, a külső hőmérsékletet és az akkumulátor állapotát figyelembe véve a valóságban is megvalósul ez a töltési teljesítmény.

Forrás:

Ajánlott cikkek: