Létrehozva: 2018-11-26 17:04:56

Gyári képeken az új Porsche 911

Szerző: Magyar Autókereskedőház Zrt.

A 8. generációs Porsche 911-ről szivárogtak ki gyári fotók annak ellenére, hogy a héten a Los Angeles-i Autószalonon már élőben is megcsodálható lesz


 

Gondoltad volna, hogy az ikonikus Porsche 911 története egészen 1963-ig nyúlik vissza? A jelenleg futó generáció 2012-ben látott napvilágot, a 991-es szériának tehát már ideje volna felmutatni az utódját, melynek fejlesztése és tesztelése már nagy erőkkel folyik. A várva várt 992-es szériáról meglepő módon a napokban hullt le a lepel a kiszivárgott gyári fényképek jóvoltából. Az autó részletei nehezen kivehetők a három, meglehetősen gyenge felbontású fotón, de azért észlelhető, hogy a külső dizájn megint csak jó irányba fejlődött: a megszokott kerek fényszórók elöl, masszívabb lökhárítók, süllyesztett ajtókilincsek, egybefüggő hátsó lámpasor.

 Porsche 911 2020 hátsó

A teljesen új platformra épülő 991 gyakorlatilag egy négykerekes Carrera 4S, természetesen minden motorvariánsa erősebb lesz az elődjéhez mérten, többnyire az újfejlesztésű nyolcfokozatú duplakuplungos automataváltót kapja meg (utóbbi a Panamerából már ismerős lehet, ahogyan a Mátrix LED-fényszórók is). A modell minden eddiginél gyorsabbnak ígérkezik, várhatóan hibrid hajtáslánccal is kapható lesz.

Porsche 911 Turbo 2020

2019-ben elérhetővé válik a Porsche 911 Carrera hétfokozatú manuális váltóval, ugyan azzal a külső dizájnnal, mint a 911 Turbo, hátsó- és összkerékhajtásos kivitelben. A 911 Turbo S várhatóan meghaladja a 650 lóerőt, az viszont kérdéses, hogy megmarad-e a GT3 4.0 literes szívómotorja, vagy az is turbófeltöltőt kap. A 911 Carrera S 3.0 literes turbós motorja viszont hozza a 450 lóerőt és az 530 Nm-es maximális nyomatékot, 4 másodperc alatt repít százra, végsebessége 310 km/h.

Porsche 911 sportautó

Az interiorról egyelőre nem közöltek képeket, de többnyire itt is a Panamera funkcióit találhatod a nagyobb központi kijelzővel és a digitális berendezésekkel. A sportosnál is sportosabb új 911-ek 10 milliméterrel lejjebb kerülnek a standard felfüggesztéshez képest, opcionális a hátsókerék kormányzás, sport kipufogó is kérhető hozzá, a Sport Chrono csomaggal pedig lehetőséged van az autó karakterék meghatározni: esős, Normal, Sport, Sport+ és egyéni testre szabás lehetőségét kínálják. Természetesen vezetéstámogatókból sincs hiány, a 911-hez kérhető többek között adaptív sebességtartó elektronika, sávtartó asszisztens és Night Vision opció.

A hivatalos bemutatásra november 27-én a Losa Angeles-i Autószalonon kerül sor, a jármű 2019 középtől lesz elérhető.

Forrás: