A Volvo gyári tuningcége ismét alkotott
A Polestar úgy fente még élesebbre az S60-at és a V60-at, hogy közben a motorhoz nem is nyúltak
Az AMG Mercedesek és M-es BMW-k sorsát hivatott megnehezíteni a Volvo S60 Polestar, melynek 2018-as változata nemrég mutatkozott be. Ám az S60 és a kombi V60 teljesítménye nem változott, az újítások máshol keresendők.
Az autók jobban fogják az utat és nagy sebességnél is stabilan hajthatja őket a 2 literes 4 hengeres turbómotor, amely továbbra is 367 lóerőt teljesít 470 Nm nyomaték mellett. A svédek azt állítják, hogy a WTCC-ből vették át az ötletet, a szuperkönnyű karbonszálas aerodinamikai elemeknek hála, az új Polestar modelleket 30%-kal jobb leszorítóerőt produkálnak elődjeikhez képest.
A 0-100-as sprintet 4,7 másodperc alatt, a 0-200-asat pedig 17,2 másodperc alatt teljesíti az S60 Polestar, végsebessége 250 km/h. Az Öhlins, állítható lengéscsillapítók és a 371 milliméteres hatnyerges Brembo fékek tartják kordában az 1753 kilogramm alaptömegű S60-at és az 1800 kilogrammos V60-at.
Az új modellekhez magasfényű fekete könnyűfém felnik, karbonszálas borítású visszapillantó tükrök és a Bursting Blue Metallic fantázianévre hallgató fényezés is rendelhető. A kabinban a sportülések új kárpitot, varrást és Polestar jelzést kaptak.
Forrás:
Ajánlott cikkeink:
- A Skoda nem tervez almárkát az elektromos autóinak
- 1.180 LE-s Ariel szörnyeteg, turbinával
- A Volkswagen I.D. Buzz-t most már tényleg gyártani fogják