Létrehozva: 2018-12-30 02:58:11

2019 TOP 5+1 legjobban várt autója

Szerző: Magyar Autókereskedőház Zrt.

A második Budapesti Autószalonon számos új modell mutatkozott be, melyek mindegyikét nagy öröm fogadta. Következzen 5 modell, amik nagy eséllyel 2019 legsikeresebb autói lehetnek.


Az idén második alkalommal megrendezett Budapesti Autószalonon 9 gyártó mutatta be közel 50 új modelljét. Közéjük tartozik az Audi Q-családja, az 508-as Peugeot, vagy a Seat új almárkája, a CUPRA. Most megtudhatod, melyik autókkal mutatkozva lehetsz 2019-ben igazi jampi.

Citroën C4 Cactus

2019 Citroen C4 Cactus, kék, oldalnézet, jobbról

A jövő évtől kapható lesz a Cactus legújabb generációja. Bár nem rajongom a francia autókért, el kell ismernem, hogy titkon mindig is rajongtam a C4 fiatalos változatáért. Számomra formaterve az önkifejezés etalonja, amit még egy Opel Adam sem tud nyújtani. Orr része kicsit behemótra sikerült, de ezért kárpótol a géptest oldalának designja, nem is beszélve a beltérről. Tudod mit? Inkább nézd meg magad:

A kompakt ferdehátúak csoportjába eső Citroën belül meglepően tágas, egy igazi egyterű kényelmét nyújtja. Az önkifejezést segíti a 9 szín és a számos színkombináció, amikkel összesen 31 kombinációból lehet választani. Motor terén is toppon van: kérhető lesz 1,5 literes és 1,6 literes BlueHDi 100 dízelmotorral, illetve 1,2 literes PureTech 130 S&S turbóval, aminek működését egy 6 fokozatú kézi váltó segíti… talán a C4 Cactus lesz a XXI. század új Kacsája?

Suzuki Vitara

2019-ben megjelenik a Vitara 5. generációja, ami ez alkalommal is esélyes lesz a legnépszerűbb magyar autó címre. Gyökeres változtatásokra nem kell számítani, az újítás a részletekben kimerül. Közéjük tartozik a műszerfal anyagának puhára cserélése, a műszerek újratervezése, amik multiinfo-kijelző formájában valósulnak meg. Két új színben lesz kapható, emellett LED hátsó lámpákat és új első lökhárítót fog kapni. A 2 legnagyobb változás az lesz, hogy szívó- és dízelmotorral nem fog megjelenni.

Volkswagen Arteon

alttag: 2019 Volkswagen VW Arteon, ezüst, oldalnézet, jobbról

Hiába vagyok megrögzött német autó fanatikus, az Arteon számomra akkor is csak egy vagányabb Passat marad. Ami részben igaz, hiszen története 2008-ra vezethető vissza, amikor a hagyományos Passat alapjaira megépült a Passat CC, ami később csak CC néven futott. Az Arteon végülis is egy még exkluzívabb Passat, amik mind teljesítmény, mind felszereltség terén nagyon ott vannak. Leggyengébb variánsa a 150 lóerős benzines és dízel, míg a nagyok közé tartozik a 240 lóerős, biturbós dízel és a 2 literes TSI.

alttag: 2019 Volkswagen VW Arteon, ezüst, hátulnézet, balról

Belső felszereltsége és funkciói a Mercedes és BMW jellemzőivel versengenek. Megtalálható köztük a sávtartó szenzor, parkolás segítő, Emergency Assist, Active Info Display, Head-up kijelző, és sok más hasznos extra felszerelés. További részletekért keresd fel a Volkswagen hivatalos oldalát.

Suzuki Swift Sport

2019 Suzuki Swift Sport, vörös, oldalnézet, balról

A Swift a mai napig 2 különböző csoportot szeretne kiszolgálni. Van, aki az átlagnál megbízhatóbb családi autót látja bele, míg mások az olcsó és nyúzható sportautót keresik a csepp gépben. Az 1,4 literes turbós 140 lóerős Swift Sport 970 kilósra sikerült. 230 Nm-es nyomatéka 44%-al nagyobb elődjéénél. Ennek köszönhetően 8,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra, legnagyobb sebessége 209 km/óra lesz. Sajnos hivatalosan már nem a mi autónk, már az előző generáció is Japánban készült.

Škoda Fabia Monte Carlo

2019 Škoda Fabia Monte Carlo, sárga, fekete tető, oldalnézet, balról

A márciusi Genfi Autószalonon mutatkozott be a ráncfelvarrott Fabia. A 3,24 milliós indulóárért egy 75 lóerős, 1 literes MPI benzinmotort kaphatsz, amihez egy 5 sebességes kéziváltó csatlakozik. A széria legnagyobb motorja a 110 lóerős, szintén 1 literes, de TSI motor és DSG váltó. Ez utóbbi csak „Monte Carlo” néven szerepel majd a katalógusban, ára 5,8 millió forint lesz. Dízel és RS változatban még nem lesz elérhető, de 2020-ra beígérték a hátsókerekes kivitelt.

+1 bónusz: CUPRA Ateca

2019 Seat CUPRA Ateca, fehér, oldalnézet, jobbról

A Seat a ’80-as években kezdte használni a CUPRA elnevezést, ami a „CUP” és „RAcing” szavakból áll össze. Ezt a jelölést a Volkswagen spanyol osztaga a legsportosabb modellek esetén szokta használni. A kivitel 2019-től önálló márkaként fog szerepelni a piacon, első modellje az Ateca lesz. De miket érdemes tudni a CUPRA első modelljéről?:

A SUV 2 literes, 300 lóerős, 221 kW-os motorja hangosabb lesz, mint a vele egy súlycsoportban versenyző társaié. Ehhez 1 egyénileg kifejlesztett 7 sebességes váltót kap, ami a gyorsabb és dinamikusabb váltás érzetét kelti.

Ezen a 6 autón kívül persze számos másik is lesz, ami nagy hatással lesz a jövő év autós trendjeire. Ilyen például a Mercedes A-osztályának most már Európában is kapható szedán kivitele, vagy a BMW X7 modellje. Te mit gondolsz, melyik gyártó és típus lesz 2019 legmenőbb autója?